Αργεί, ακόμη, η κεντρική χορηγία…

Παρά τις περί του αντιθέτου πληροφορίες, οι «κυανόλευκοι» διοικούντες δεν έχουν ευχάριστες εξελίξεις για τον χορηγό φανέλας…

«Το θέλουμε πολύ, η ομάδα το έχει ανάγκη και το επιδιώκουμε με επιμονή, αλλά ακόμη απέχουμε…», είναι η επίσημη θέση που «βγαίνει» από τον ποδοσφαιρικό Ηρακλή σχετικά με το θέμα της αναζήτησης συμφωνίας με κεντρικό χορηγό, ο οποίος θα προβληθεί μέσα από το εμπρός μέρος της φανέλας.

Οι αισιόδοξες εκτιμήσεις των προηγούμενων ημερών δεν δείχνουν να επαληθεύονται, καθώς οι καθ’ ύλην αρμόδιοι δεν επιβεβαιώνουν το θετικό σενάριο. Ότι, δηλαδή, βρίσκονται πολύ κοντά σε συμφωνία με επιχείρηση η οποία επιθυμεί να αναλάβει το ρόλο του βασικού διαφημιζόμενου από τον φετινό Ημίθεο. Αντιθέτως, όπως υποστηρίζουν, απέχουν σημαντικά από την επίτευξη αυτής της επιδίωξής τους…

Η «σφιχτή» αγορά

Ο επιχειρηματικός κόσμος κινείται εδώ και αρκετό καιρό στα δικά του οριακά επίπεδα και είναι δεδομένο ότι η αγορά είναι «σφιχτή» σε όλες τις εκφάνσεις της. Μοιραία, οι επιχειρήσεις εμφανίζονται «μαζεμένες» και στο θέμα της διαφήμισης, αποφεύγοντας να δαπανήσουν ή – καλύτερα – να… χαλαλίσουν πολύτιμα κεφάλαια σε αυτόν τον τομέα. Ό,τι μπορούν να αποφύγουν το αποφεύγουν και από παντού σπεύδουν να κάνουν οικονομία.

Αυτό έχει επίπτωση και στον ποδοσφαιρικό χώρο, αναφορικά με τη σχέση των ομάδων και των εν δυνάμει χορηγών τους και στη συγκεκριμένη περίπτωση τις συνέπειες υφίσταται και ο Ηρακλής, ο οποίος έχει άμεση ανάγκη μιας τέτοιας κεντρικής συμφωνίας, λόγω απουσίας βασικού χρηματοδότη ή βασικών χρηματοδοτών.

Το προσπαθούν με επιμονή

Ωστόσο, οι άνθρωποι του «Γηραιού» σε καθημερινή βάση βρίσκονται σε ανοιχτή γραμμή με την επιχειρηματική πραγματικότητα, επιδιώκοντας την πολυπόθητη βασική χορηγία ή – έστω – και κάποια μικρότερη υποστηρικτικού επιπέδου χορηγία (όπως προσφάτως συνέβη με εταιρεία catering, η οποία προβάλλεται από το πίσω μέρος της φανέλας).

Οι κινήσεις των «κυανόλευκων» παραγόντων είναι στοχευμένες και αφορούν σε επιχειρηματίες με τους οποίους διατηρούν προσωπική επαφή, διότι το αρνητικό κλίμα στο χώρο της διαφήμισης και της προβολής μπορεί να παρακαμφθεί μόνο μέσω του σπουδαίου εργαλείου των προσωπικών γνωριμιών και αυτός είναι ο βασικός τρόπος προσέγγισης, ο οποίος έχει επιλεγεί.

 

Σχετικά Άρθρα

ΓΣ: “Ας αποδείξει εμπράκτως ότι αγάπησε την ομάδα ο κ. Ευγενίου…”

Ποδόσφαιρο

Back to Top