Το όργιο του «μιντιακού μάρκετινγκ», που έκανε «γαργάρα» την απώλεια Αρμενάκη…

Έντυπος και διαδικτυακός Τύπος… «πανηγύρισαν» την κατάκτηση του κυπέλλου, «εξαφανίζοντας» το καθοριστικό δεδομένο, που άλλαξε ανεπιστρεπτί τις ισορροπίες στον τελικό…

Απόψεις

@ Δεν είναι η πρώτη φορά. Θα έπρεπε να το είχαμε συνηθίσει. Αλλά είναι να… τρελαίνεσαι, όταν γίνεσαι μάρτυρας μιας τέτοιας παραφθοράς, ενός τέτοιου απόλυτου βιασμού της απτής και προφανέστατης πραγματικότητας…

@ Το ότι η δουλειά σας είναι να πουλάτε είναι δεδομένο, το παραδέχεστε πρώτοι εσείς οι ίδιοι, είναι λογικό και θεμιτό.Κερδοσκοπικές επιχειρήσεις είσαστε άλλωστε. Όπως επίσης γνωστό είναι ότι βασικό σας μέλημα αφορά στο να «χαϊδεύετε» τους «καλούς πελάτες» και να φροντίζετε να τους προφέρετε αυτό, το οποίο θα τέρψει τις αισθήσεις τους…

@ Αλλά όταν στην μέση υπάρχει ένας ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ, η ομάδα του οποίου, υπό καθεστώς αδυσώπητων αντιξοοτήτων, προχωρά και διεκδικεί την επιτυχία, σε καμία περίπτωση δεν έχετε το δικαίωμα να «καταπιείτε» την πραγματικότητα, στο βωμό της εξυπηρέτησης του ιδιαίτερου μάρκετινγκ των πρωτοσέλιδων και των πηχυαίων τίτλων σας…

@ Πανηγυρίζουμε το κύπελλο, λοιπόν, με την… «πελατεία» μας, τους γράφουμε ό,τι θέλουν να διαβάσουν και κάνουμε… «γαργάρες». Όλα όμορφα και ωραία, συνεπώς, σε έναν τελικό, ο οποίος κύλησε ομαλότατα και – απλούστατα – κέρδισε ο καλύτερος και, μάλιστα, «άνετα» και «κυριαρχώντας» !!!…

@ Στην ίδια γραμμή πλασαρίσματος της «ενημέρωσης» για τον τελικό του βόλεϊ ο έντυπος και ο διαδικτυακός Τύπος. Όλα καλώς. Πανηγυρίζουμε, διότι όλα εξελίχθηκαν φυσιολογικά, χωρίς απρόοπτα και χωρίς κάτι άξιο αναφοράς, που να επηρέασε την έκβαση του αποτελέσματος…

@ Α, να μην το ξεχάσουμε, και… κάποιος «Αρμενάκης», μάλλον στον Ηρακλή παίζει, τραυματίστηκε από το ξεκίνημα του αγώνα. Τίποτε το σπουδαίο, μωρέ. Κερδίσαμε. Ας το βάλουμε με αστερίσκο και υποσημείωση. Όχι πάνω – πάνω, αλλά κάπου θα το αναφέρουμε. Στα ψιλά, βεβαίως – βεβαίως. Σαν να σημειώθηκε τρίλεπτη διακοπή για να αντικατασταθεί η χαλασμένη καρέκλα του πρώτου διαιτητή…

@ Δεν είναι ότι δεν «νιώθουν» από βόλεϊ οι παράγοντες του «μιντιακού μάρκετινγκ». Αντιλαμβάνονται ότι μία ομάδα με τα δεδομένα του Ηρακλή, χάνοντας σε έναν τελικό τον παίκτη ο οποίος θα της δώσει το 80% της επιθετικής ισχύος της, αυτομάτως χάνει κάθε δικαίωμα στη διεκδίκηση της νίκης, με τον παράγοντα τύχη να παρεμβαίνει ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΑ και να προφέρει το κύπελλο στην άλλη πλευρά και μάλιστα άκοπα…

@ Όμως, δεν έχουν κανένα δίλημμα ως προς το αν θα πρέπει να υπηρετήσουν τη δημοσιογραφική ορθότητα και το καθήκον προβολής της απόλυτης πραγματικότητας ή το επικοινωνιακό συμφέρον. Σαφέστατα επέλεξαν το δεύτερο. Όπως, άλλωστε, πράττουν πάντοτε…

@ Διότι το μέγιστο ζητούμενό τους είναι οι… «ικανοποιημένοι πελάτες» και εκείνοι απαιτούν πανηγύρια. Πανηγύρια, χωρίς «όμως», «αλλά» και εμφατική προβολή στην ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ ατυχία του αντιπάλου…

@ Για πολλοστή φορά εισπράττουμε την απόλυτη εναντίωση του μιντιακού συστήματος έναντι αυτού του Συλλόγου. Όμως, δεν θα κουραστούμε να την επισημαίνουμε. Δεν τους ενδιαφέρει, αλλά γνωρίζουμε άριστα «τι παίζεται»…

@ Συνεχίστε το «έργο» σας και… καλές δουλειές…

 

Για σχόλια, παρατηρήσεις, ενστάσεις, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με το [email protected]

Back to Top