Χορηγίες και τηλεοπτικά δικαιώματα στο προσκήνιο

Πέρα από τη συγκρότηση της «πολυμετοχικής ομάδας» και την οικονομική συνεισφορά του κόσμου, σε πρώτο πλάνο περνά η αναζήτηση χορηγών και το τηλεοπτικό συμβόλαιο.

Η διαδικασία ανάδειξης της «πολυμετοχικής ομάδας», η οποία θα αναλάβει τη χρηματοδότηση της νέας ΠΑΕ Ηρακλής, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, καθώς επίκειται και ευρεία σύσκεψη επιχειρηματικών παραγόντων του «κυανόλευκου» χώρου για αυτόν τον σκοπό.

Επειδή, όμως, αποτελεί κοινό τόπο ότι η πολυμετοχικότητα δεν μπορεί να δώσει τις ίδιες σταθερές και ισχυρές λύσεις στον οικονομικό τομέα, ανάλογες με αυτές, που θα μπορούσε να προσφέρει ένας – αξιόπιστος και μόνο αξιόπιστος, όμως – επενδυτής, μεγαλομέτοχος και ιδιοκτήτης, αναζητούνται και παράλληλες πηγές εισόδου, ώστε να ενδυναμωθούν οι οικονομικές προοπτικές της ομάδας.

Χορηγίες, με μία υποψηφιότητα για ανανέωση συνεργασίας…

Η μία κατεύθυνση, η οποία οδηγεί προς αυτόν τον σκοπό είναι – βεβαίως – οι χορηγικές συμφωνίες. Διαφημιζόμενες εταιρίες στο μπροστά μέρος της φανέλας (Μέγας Χορηγός) και γενικότερα σε άλλα σημεία της εμφάνισης της ομάδας, αλλά και υποστηρικτικές χορηγίες, βρίσκονται υπό αναζήτηση.

Ως προς τον κεντρικό χορηγό, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η στοιχηματική εταιρία, η οποία προβλήθηκε από τα μέσα της περασμένης αγωνιστικής περιόδου στο εμπρός μέρος της φανέλας του Ηρακλή, η “Tip Bet”, έχει εκφράσει τη διάθεση επέκτασης της χορηγικής συμφωνίας και για το πρωτάθλημα της Football League.

Στον Ηρακλή, όπως είναι λογικό δεν επείγονται να κλειδώσουν τον χορηγό φανέλας, επιδιώκοντας την καλύτερη και πιο προσοδοφόρα επιλογή.

Τηλεοπτικό συμβόλαιο, ακόμη και κατά αποκλειστικότητα…

Η δεύτερη επιπλέον πηγή εσόδων, που ενδιαφέρει τους «κυανόλευκους» ιθύνοντες, έχει να κάνει με τον “media partner” της νέας σεζόν.

Επανερχόμενος στην πραγματικότητα των επαγγελματικών κατηγοριών ο Ηρακλής, έχει τη δυνατότητα να εξασφαλίσει ένα κάποιο ποσό από τα τηλεοπτικά, είτε μέσω κεντρικής συμφωνίας της Football League, είτε κατά αποκλειστικότητα, με ξεχωριστή διαπραγμάτευση για τους εντός έδρας αγώνες της ομάδας.

Και οι δύο προοπτικές είναι στο τραπέζι, καθώς, αν η Λίγκα δεν προχωρήσει σε συμφωνία – πακέτο, η οποία θα ικανοποιεί το βαρύτερο brand name της κατηγορίας, που είναι – αναμφισβήτητα – ο Ημίθεος, τότε οι διοικούντες της ομάδας θα φροντίσουν να «πουλήσουν» τα τηλεοπτικά δικαιώματα των αναμετρήσεων του Καυτανζογλείου, με κριτήριο την υψηλότερη προσφορά, μέσω διαδικασίας αποκλειστικής διαπραγμάτευσης.

Σχετικά Άρθρα

Το «ευχαριστώ» του Καρακώστα για τη μεταγραφή του στην TuS Koblenz

Ποδόσφαιρο

Back to Top