Υπάρχει και αυτός ο Ηρακλής

Το κύπελλο ΕΠΕΣΘ δεν είναι ένα «πιασάρικο» θέμα. Ούτε η γιορτή των καλύτερων Ακαδημιών της χώρας, όσον αφορά την αποτελεσματικότητα στον τομέα της παραγωγής παικτών. …

Το κύπελλο ΕΠΕΣΘ δεν είναι ένα «πιασάρικο» θέμα. Ούτε η γιορτή των καλύτερων Ακαδημιών της χώρας, όσον αφορά την αποτελεσματικότητα στον τομέα της παραγωγής παικτών. Αντίθετα, μία δήλωση κάποιου κυρίου που έχει διαθέσιμα είκοσι εκατομμύρια ευρώ για να τα διαθέσει στον Ηρακλή, και ας είναι οπαδός της –γεμάτης οικονομικά προβλήματα- ΑΕΚ, είναι ένα ζήτημα που κάνει πρωτοσέλιδο και προκαλεί συζητήσεις.

Αν ρίξετε μία ματιά στην πρώτη σελίδα της BLUEARENA, θα διαπιστώσετε ότι στα τρία βασικά θέματα της σελίδας, που εμφανίζονται κυλιόμενα, δεν υπάρχει ούτε το θέμα Ξενιάδη, ούτε η απάντηση του Αντώνη Ρέμου. Διότι για εμάς δεν υπάρχει θέμα Ξενιάδη και δεν έχουμε καμία διάθεση να διαφημίσουμε δωρεάν οποιονδήποτε αναζητά προβολή. Και με τον τρόπο που εμφανίστηκε στο προσκήνιο ο συγκεκριμένος κύριος, έδωσε σε όλους την εντύπωση ότι ήθελε να γίνει γνωστός και πέραν του κύκλου του.

Τα δύο από τα τρία βασικά θέμα της σελίδας, σχετίζονται με ένα Ηρακλή που όλα αυτά τα χρόνια έχει μείνει στο περιθώριο. Ένα Ηρακλή γεμάτο ελπίδα, ένα Ηρακλή γεμάτο επιτυχίες, ένα Ηρακλή γεμάτο αισιοδοξία. Όταν πήραμε την απόφαση να δημιουργήσουμε αυτή την ιστοσελίδα, είχαμε υποσχεθεί στους εαυτούς μας, ότι θα τύχουν προβολής όλα τα τμήματα του συλλόγου, όλων των κατηγοριών. Από τα πιτσιρίκια των πέντε-έξι ετών που εγγράφονται στο σύλλογο, μέχρι τις επαγγελματικές ομάδες.

«Έχετε εξασφαλισμένη την αποτυχία. Ποιος ασχολείται με το τι θα κάνουν π.χ. οι κορασίδες στο βόλεϊ;», μας έλεγαν πολλοί από όσους είχαμε μοιραστεί τα σχέδιά μας για τη BLUEARENA. Ευτυχώς για εμάς, διαψεύστηκαν οικτρά. Με τις κορασίδες στο βόλεϊ και τους εφήβους στο ποδόσφαιρο, ασχολούνται. Και ασχολούνται πολλοί. Δεν το λέμε για να δημιουργήσουμε εντυπώσεις. Το αποδεικνύουν τα επίσημα νούμερα. Στις 34 ημέρες που βρίσκεται στον αέρα η ιστοσελίδα μας, έχουμε δημιουργήσει μία παρέα που καθημερινά πολλαπλασιάζεται. Από τα 1.500 άτομα της πρώτης εβδομάδας, φτάσαμε αισίως στα 6.000 και η τάση είναι ανοδική. Και ημερήσιοι επισκέπτες όχι μόνο από την Ελλάδα, αλλά και από το εξωτερικό.

Και αυτά τα νούμερα ας τα λάβουν υπόψη όσοι επιμένουν ότι… «ο Ηρακλής δεν πουλάει».

Για σχόλια, παρατηρήσεις, ενστάσεις, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με το [email protected]

Σχετικά Άρθρα

Back to Top