Το μεγαλύτερο (επικοινωνιακό) στοίχημα του Ηρακλή

Προτού ξεκινήσω το πρώτο μου σχόλιο στο «BLUE ARENA», κάθισα για αρκετά λεπτά μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή και προσπάθησα να βάλω σε μία …

Προτού ξεκινήσω το πρώτο μου σχόλιο στο «BLUE ARENA», κάθισα για αρκετά λεπτά μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή και προσπάθησα να βάλω σε μία τάξη σκόρπιες σκέψεις που είχα από την πρώτη ημέρα που έπεσε στο τραπέζι η ιδέα του συγκεκριμένου εγχειρήματος.

Η αλήθεια είναι ότι η αρχική σκέψη ήταν η δημιουργία εβδομαδιαίας εφημερίδας. Θέλαμε έστω και μία φορά την εβδομάδα, να πηγαίνει ο Ηρακλειδέας στο περίπτερο και να βλέπει την αγαπημένη του ομάδα σε πρωτοσέλιδο. Κάναμε όλες τις απαραίτητες κινήσεις, αλλά μόλις καθίσαμε κάτω και υπολογίσαμε το κόστος ενός τέτοιου εγχειρήματος, αντιληφθήκαμε τη διαφορά του θέλω από το μπορώ, ειδικά όταν υπάρχει θέμα χρημάτων.

Δεν το βάλαμε όμως κάτω. Ψάξαμε ένα άλλο τρόπο για να διαφημίσουμε τον Ηρακλή. Να τον κάνουμε πρωτοσέλιδο. Πρώτη είδηση. Όχι μόνο όταν διαλύεται, αλλά κάθε μέρα. 365 ημέρες το χρόνο. Γιατί ο Ηρακλής έχει τη δυναμική να δίνει πρωτοσέλιδα καθημερινά. Η επιλογή της ηλεκτρονικής εφημερίδας, θα πρέπει να ομολογήσω, ότι από την πρώτη στιγμή δεν με ενθουσίασε.

Αυτό όμως ίσχυε μέχρι τη στιγμή που είδα την πρώτη δοκιμαστική σελίδα στον υπολογιστή μου. Από τότε έβαλα στόχο, μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά, να δημιουργήσουμε κάτι που πραγματικά θα αρέσει. Κάτι που θα το διαβάζει καθημερινά ο απλός φίλος του Ηρακλή και θα νιώθει περήφανος. Ελπίζουμε το τελικό αποτέλεσμα να ικανοποιεί τους πάντες, αλλά και εδώ ισχύει ότι… εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Και αυτό το σάιτ θα γίνει καλύτερο με τη δική σας βοήθεια.

Όλο αυτό το διάστημα ακούσαμε πολλά γι’ αυτή την προσπάθεια. Οι περισσότεροι μας ρωτούσαν με πραγματικό ενδιαφέρον πότε επιτέλους να βγούμε στον αέρα. Υπήρχαν και ορισμένοι που φρόντισαν να μας κολλήσουν ταμπέλες. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι σαχλαμάρες ακούσαμε το τελευταίο τρίμηνο. Δεν πειράζει όμως. Καλό μας έκαναν παρά κακό, διότι μας πείσμωσαν ακόμη περισσότερο.

Για να μην σας κουράζω από την πρώτη μέρα, θα ήθελα να σημειώσω κάτι που πραγματικά το νιώθω. Αυτή η ιστοσελίδα είναι το μεγαλύτερο επικοινωνιακό στοίχημα της σύγχρονης ιστορίας του Ηρακλή. Όλα αυτά τα χρόνια έχει παγιωθεί η αντίληψη ότι ο Ηρακλής δεν έχει κόσμο, άρα δεν πουλάει. Αν καταφέρουμε να πείσουμε ένα σεβαστό αριθμό φίλων της ομάδας να επισκέπτεται καθημερινά το «BLUEARENA», τότε θα δείξουμε σε όλους την πραγματική δυναμική αυτού του συλλόγου. Και σιγά-σιγά, μέρα με τη μέρα, θα καταφέρουμε να αλλάξουμε την άποψη όλων για τον Ηρακλή και τον κόσμο του. Ένα κλικ την ημέρα αρκεί, για να μεγαλώσει ο Ηρακλής στα μάτια όλων…

Για σχόλια, παρατηρήσεις, ενστάσεις, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με το [email protected]

Σχετικά Άρθρα

Back to Top