Η “έρευνα οπαδικής προτίμησης” και η ξεκάθαρη σκοπιμότητα…

Γιατί παραγγέλθηκε η συγκεκριμένη έρευνα και γιατί αποκλείστηκε από αυτήν το μεγάλο μέγεθος του Ηρακλή…

Ηρακλής, Ποδόσφαιρο

Μεγάλη συζήτηση στο “κυανόλευκο περιβάλλον” έχει προκαλέσει η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της “έρευνας οπαδικής προτίμησης” σε πανελλαδικό επίπεδο, την οποία διενήργησε η εταιρεία Alco, που συνεργάζεται με τον τηλεοπτικό σταθμό OPEN. Η αιτία της συζήτησης, έχει να κάνει με το γεγονός ότι δεν υπάρχει πουθενά “Ηρακλής”…

Λοιπόν, θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα, εμφανίζοντας κάποιες αλήθειες της όλης ιστορίας…

Η έρευνα ήταν κατά τέτοιον τρόπο δομημένη, ώστε να συμπεριλαμβάνει ΜΟΝΟ τις ομάδες, οι οποίες αγωνίζονται την τρέχουσα περίοδο στη Super League και ως εκ τούτου δεν δόθηκε καν η δυνατότητα προτίμησης του Ημίθεου στο δείγμα, στο οποίο απευθύνθηκε.

Έπειτα, είναι σαφές, ότι οι εντολείς της έρευνας (το τηλεοπτικό κανάλι) είχαν τη σαφή σκοπιμότητα να αναδειχθεί σημαντική δυναμική συγκεκριμένης ομάδας, η οποία αφορά στην ιδιοκτησία του τηλεοπτικού σταθμού, που την παρήγγειλε, ώστε να “παίξει” επικοινωνιακά το όλο ζήτημα…

Βλέπετε, είμαστε πλέον σε μία περίοδο “εξομάλυνσης” (όπως λένε οι εκλογολόγοι) για τα δεδομένα της συγκεκριμένης ομάδας σε αγωνιστικό επίπεδο, κάτι το οποίο σημαίνει ότι επανήλθε στα… φυσιολογικά της, μακριά από τίτλους και… “εποποιίες”, με συνέπεια να αναζητείται κάθε τρόπος επικοινωνιακού εξωραϊσμού της εικόνας…

Αυτά, για να μην νομίζουν ότι δεν τους παίρνουμε χαμπάρι…

Σχετικά Άρθρα

Δόβελος: “Άνοδος σε επαγγελματική κατηγορία, για να έρθει επενδυτής”

Ποδόσφαιρο

Καράογλου: “Βρίσκομαι σε επαφές με τον ΓΣ για το ποδόσφαιρο”

Ποδόσφαιρο

“Προβολή” του γηπέδου στους Χορτατζήδες “γέμισε” τα social media (pic)

Ποδόσφαιρο

Back to Top