Από την επικοινωνιακή ανυπαρξία, στον επικοινωνιακό καλπασμό

Πώς μία… κανονική διοίκηση μεταμορφώνει τον ποδοσφαιρικό Ηρακλή και στον σημαντικό αυτόν τομέα…

Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρουμε – και δεν μπορούμε να προβλέψουμε – τι θα έχει καταφέρει αυτή η νέα διοικητική κατάσταση στα πράγματα της ποδοσφαιρικής οντότητας του Συλλόγου μετά από κάποιο διάστημα.

Μακάρι να καταφέρει πολλά, προς όφελος του Ηρακλή και του κόσμου του. Όμως, αυτή τη στιγμή, όπως ο έντιμος διαιτητής, θα πρέπει να… σφυρίζουμε αυτό, που βλέπουμε…

Και αυτό, που βλέπουμε, είναι ότι η ΠΑΕ, πριν καλά – καλά περάσει σε φάση απόλυτης οργάνωσης και λειτουργικότητας, έχει καταφέρει να μεταλλάξει αισθητά (και, μάλλον, εντυπωσιακά) τα δεδομένα στον ευαίσθητο και κρίσιμο τομέα της επικοινωνίας. Ένας τομέας ο οποίος, όχι απλώς νοσούσε εδώ και καιρό, αλλά ήταν ανύπαρκτος.

Μετά το συντριπτικά καταστροφικό πέρασμα του «τυφώνα Παπαθανασάκη», ακολούθησε η αναγκαστική επανεκκίνηση από το ερασιτεχνικό αγωνιστικό και λειτουργικό υπόβαθρο της Γ΄ Εθνικής και, μοιραία, η χρήση του εργαλείου της επικοινωνίας εγκαταλείφθηκε. Όχι μόνον όσον αφορά την εσωτερικού τύπου ενημέρωση, την οποία διενεργεί καθημερινά ένα συγκροτημένο Γραφείο Τύπου, αλλά και αυτήν – την κρίσιμη στις ημέρες μας μορφή επικοινωνίας – την οποία διενεργεί ένα μεγάλο επαγγελματικό ποδοσφαιρικό Σωματείο, μέσω των κοινωνικών δικτύων.

Ο ποδοσφαιρικός Ημίθεος, ενώ υπήρξε ανύπαρκτος στον χώρο των social media, μέσα σε διάστημα λίγων ημερών, με τις κατάλληλες προσθήκες στελεχών, που κατέχουν το αντικείμενο, έχει οδηγηθεί από την απόλυτη απουσία στον εντυπωσιακό καλπασμό επικοινωνιακής δυναμικής.

Η αλληγορική, αλλά απολύτως εύστοχη επικοινωνιακή εκστρατεία για την προώθηση των διαρκείας, η οποία μάλιστα συνδυάζεται με το καταλυτικό εφεύρημα των… καναπέδων και την κοινωνική ευαισθησία της προσφοράς προς τον αναξιοπαθούντα συνάνθρωπο, διεμβολίζει και χώρους πολύ μακριά και πολύ ξένους προς την «κυανόλευκη» κοινωνία.

Και αυτή είναι ακριβώς η επιτυχία μιας προσπάθειας, η οποία βρίσκεται – απλώς – στην εκκίνησή της. Και έχει πολλά να δώσει, στη συνέχεια, λόγω της γνώσης του αντικειμένου από εκείνους, που την «τρέχουν». Γεγονός, το οποίο θα γίνεται – καθημερινά – και πιο εμφανές, με τα κέρδη σε επικοινωνιακό επίπεδο να σωρεύονται για τον Ηρακλή…

 

 

Σχετικά Άρθρα

Στη Χαλάστρα, Μάνσφιλντ, Κοβάσεβιτς και Μαλέσεβιτς! (pics)

Ποδόσφαιρο

Back to Top