Πολύτιμα έσοδα από τις χορηγίες

Παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στον χώρο της αγοράς, οι διοικούντες εξασφαλίζουν συμφωνίες, που προσφέρουν τις απαιτούμενες οικονομικές ανάσες.

Από την αρχή της παρουσίας τους στα πράγματα του ποδοσφαιρικού Ηρακλή, οι Ηρακλειδείς, που ανέλαβαν να «τρέξουν» το εγχείρημα της επανεκκίνησης, είχαν διευκρινίσει ότι μία από τις πάμπολλες δυσκολίες που θα κληθούν να διαχειριστούν στην πορεία τους, ήταν και αυτή των χορηγικών συμφωνιών.

«Οι εταιρείες κλείνουν την υπόθεση των διαφημιστικών και χορηγικών πακέτων τους από τον Ιούνιο και εμείς βγήκαμε στην αγορά από τον Οκτώβριο και έπειτα», είχε υπογραμμίσει χαρακτηριστικά ο Λάκης Παπαϊωάννου στην πρώτη απολογιστική συνέντευξη Τύπου της διοίκησης, την ώρα κατά την οποία οι «κυανόλευκοι» παράγοντες έβλεπαν μπροστά τους και το φράγμα που υψώνει στην πραγματικότητα της αγοράς η λαίλαπα της οικονομικής κρίσης.

Ωστόσο, κατεβλήθη οργανωμένη και επίμονη προσπάθεια προσέγγισης επιχειρηματιών, αλλά και εταιρειών, που αποτελούσαν στόχους για χορηγικού επιπέδου συμφωνίες και τα αποτελέσματα είναι – πλέον – ορατά σε όλους. Τακτικά κατά το τελευταίο διάστημα, δημοσιοποιούνται συμφωνίες με επιχειρήσεις, είτε στο επίπεδο της «ανταλλακτικής» συνεργασίας, είτε της υποστηρικτικής.

Η «ανταλλακτική» μορφή χορηγικής συνεργασίας αποτελεί μια εξαιρετικά χρήσιμη μορφή σχέσης για το ποδοσφαιρικό Ηρακλή, ο οποίος κινείται για την κάλυψη των αδυσώπητων εξόδων της καθημερινότητας, χωρίς την ύπαρξη ενός κεντρικού χρηματοδότη.

Συνεπώς, η εξασφάλιση μιας συνεργασίας με μία εταιρεία παροχής ηλεκτρικής ενέργειας, για παράδειγμα, η οποία θα καλύψει την ηλεκτροδότηση όλων των εγκαταστάσεων της Μίκρας με προνομιακά χαμηλό κόστος, συνιστά ανακουφιστική συμφωνία για το ταμείο της ομάδας, το οποίο δεινοπαθεί.

Παράλληλα, προχωρά η σύναψη συμφωνιών με ισχυρούς χορηγούς, που θα φέρουν χρήματα στο ταμείο και θα ενισχύσουν την προσπάθεια, ενόψει και της δύσκολης – και σε οικονομικό επίπεδο – συνέχειας της σεζόν.

Όλα αυτά, ενώ συνεχίζεται η αναζήτηση και οι επαφές για την εξεύρεση του «Μεγάλου Χορηγού», ο οποίος θα προβληθεί από το εμπρός μέρος της φανέλας του Ηρακλή για το υπόλοιπο της περιόδου, προσφέροντας  – σαφώς – και το ανάλογο οικονομικό όφελος στην ομάδα.

 

Σχετικά Άρθρα

Back to Top