Διαρκείς διαβουλεύσεις για εξεύρεση εσόδων

Σε απόλυτη εγρήγορση οι διοικούντες της ομάδας, καθώς οι οικονομικές απαιτήσεις είναι αυξημένες και συνεχείς…

Πρόκειται για μια συνεχή διαδικασία, η αναζήτηση για εξεύρεση πόρων στο περιβάλλον του ποδοσφαιρικού Ηρακλή. Το όλο θέμα δεν κλείνει – και δεν μπορεί να κλείσει – με μία σύσκεψη παραγόντων και επιχειρηματιών του «κυανόλευκου» χώρου και η προσπάθεια – είναι επόμενο να – βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.

Οι διαβουλεύσεις μεταξύ των διοικούντων το ποδοσφαιρικό Τμήμα είναι συνεχείς και αφορούν σε τρόπους προσέλκυσης εσόδων, ώστε να κυλήσει όσο το δυνατόν ομαλότερα η καθημερινότητα. Μία καθημερινότητα, η οποία είναι ιδιαιτέρως απαιτητική, καθώς οι οικονομικές υποχρεώσεις, που προϋποθέτει, «τρέχουν» σε ακατάπαυστους ρυθμούς.

Οι υπάρχουσες συνθήκες

Κινούμενοι σε ρεαλιστική κατεύθυνση, οι ιθύνοντες της ποδοσφαιρικής διοίκησης γνωρίζουν άριστα ότι δεν μπορούν να ελπίζουν σε τυχόν παρουσία βασικού χρηματοδότη, νωρίτερα από το ερχόμενο καλοκαίρι. Η εσπευσμένη και πιεστικότατη – χρονικά και διαδικαστικά –  επανεκκίνηση, δεν άφησε τα περιθώρια για να προχωρήσουν συζητήσεις σχετικά με την παρουσία ενός κεντρικού οικονομικού αιμοδότη στην ομάδα και όλα γύρω από το μέγιστο ζήτημα μετατοπίζονται για μετά την ολοκλήρωση της αγωνιστικής περιόδου που διανύουμε.

Όταν θα έχει ξεκαθαρίσει σε ποια κατηγορία θα αγωνίζεται από του χρόνου ο Ημίθεος, υπό ποιο καθεστώς, αλλά και υπό ποιες δεσμεύσεις.

Παράλληλα, είναι σαφές ότι – σε αυτό το στάδιο, τουλάχιστον – η ενεργοποίηση των επιχειρηματικών παραγόντων του Συλλόγου, σε επίπεδο άμεσης οικονομικής συμβολής, αφορά μόνο στο ποσό που συγκεντρώθηκε μέσα από τη «μάζωξη» του «Porto Palace», την περασμένη Δευτέρα. Από εκεί και πέρα, κάθε ελπίδα ή προοπτική για περαιτέρω συνδρομή τους, ανάγεται στο επίπεδο της βοήθειάς τους για εξεύρεση διαφημιστικών χορηγιών για την ομάδα.

Κοντά σε συμφωνίες

Υπάρχει και πιο αισιόδοξη προοπτική στην όλη υπόθεση, η οποία αναφέρει ότι λίαν συντόμως, η διοίκηση θα είναι σε θέση να ανακοινώσει υποστηρικτικές χορηγίες με εταιρείες και επιχειρηματίες τους οποίους έχει ήδη προσεγγίσει και οι επαφές μαζί τους βρίσκονται σε πολύ θετικό δρόμο.

Άλλωστε, όπως έχουμε επισημάνει, από τον αγώνα με τον Κιλκισιακό, στη νέα αγωνιστική φανέλα της ομάδας, υπάρχει χορηγός – διαφημιζόμενος στο πίσω μέρος της φανέλας και συγκεκριμένα πρόκειται για εταιρεία catering.

Μελετούν δράσεις και πρωτοβουλίες

Επειδή όμως και ο χώρος της διαφήμισης και των χορηγιών βρίσκεται σε κατάσταση μερικής απενεργοποίησης, αυτά τα χρόνια της απόλυτης ύφεσης για την αγορά, οι επιτελείς της «κυανόλευκης» διοίκησης εξετάζουν την ανάληψη συγκεκριμένων πρωτοβουλιών και διενέργειας συγκεκριμένων δράσεων, προς την κατεύθυνση της εξασφάλισης διαφημιστικών συνεργασιών.

Οι πληροφορίες από το περιβάλλον της ομάδας αναφέρουν ότι στο αμέσως προσεχές διάστημα η διοίκηση θα ενημερώσει σχετικά με τις αποφάσεις της και σε αυτόν τον τομέα, καθώς η εισροή εσόδων αποτελεί καταλυτική όσο και απολύτως άμεση ανάγκη για την πορεία της επανεκκίνησης.

Σχετικά Άρθρα

Σαν σήμερα: Το ιστορικό φιλικό με την Μπάγερν για τα 70χρονα του Ημίθεου (pics+doc)

Ποδόσφαιρο

Back to Top