- Bluearena - https://bluearena.gr -

Ευκαιρία προβολής Ελληνικών επιχειρήσεων, μέσω ενός Ελληνικού project!!!

Τεράστιες είναι οι δυνατότητες εκμετάλλευσης σε επίπεδο marketing, τις οποίες προσφέρει η νέα προσπάθεια των ιθυνόντων του «κυανόλευκου» βόλεϊ και αφορούν αμέσως στις Ελληνικές εταιρείες. Εν καιρώ βαθιάς οικονομικής, εμπορικής και κοινωνικής κρίσης, καθημερινές εμπορικές μελέτες μας καταδεικνύουν ότι σημαντικότατο μερίδιο της αγοράς έχει καλυφθεί από προϊόντα φιλόδοξα αναπτυσσόμενων εγχώριων εταιρειών, τα οποία ανταγωνίζονται «στα ίσια» – καθιερωμένα στην Ελληνική αγοραστική πραγματικότητα – αντίστοιχα προϊόντα πολυδιαφημισμένων πολυεθνικών.

Ουσιαστικά, το αγοραστικό περιβάλλον προσφέρει μία εξαίσια δυνατότητα ανάπτυξης της προβολής των Ελληνικών προϊόντων, με το κοινό της χώρας μας να αποδεικνύεται ιδιαιτέρως δεκτικό προς αυτήν την κατεύθυνση. Μέσα σε όλο αυτό το νεοδιαμορφωμένο καθεστώς οι εν λόγω εταιρείες θα πρέπει να εκμεταλλευτούν το εξίσου φιλόδοξο project που καλείται «βολεϊκός Ηρακλής 2017-2018»…

Η διαφορά του φετινού Ηρακλή

Στην περίπτωση της ομάδας βόλεϊ του Ηρακλή, έχουμε ένα τεράστιο brand name για τον χώρο της Ελληνικής Πετοσφαίρισης, με καθιερωμένη αξία στο υψηλότερο πανευρωπαϊκό επίπεδο, το οποίο δημιουργεί μια νέα ανταγωνιστική ομάδα επάνω σε ένα εξαιρετικά εκμεταλλεύσιμο διαφημιστικά πρότυπο: αυτό της αμιγώς Ελληνικής ομάδας, η οποία θα συγκροτείται από ένα κράμα πολύπειρων διεθνούς επιπέδου και ακτινοβολίας αθλητών και ταλαντούχων, απολύτως ελπιδοφόρων, νεαρών.

Την ίδια ώρα, που στο πεδίο του επαγγελματικού ομαδικού αθλητισμού, επικρατεί μια κατάσταση «Πύργος της Βαβέλ», με ομάδες οι οποίες στηρίζονται ως επί το πλείστον σε αλλοδαπούς αθλητές. Στο συγκεκριμένο χώρο, όπου αναπτύσσεται αυτό το – πρωτοποριακό για τα Ελληνικά δεδομένα – project του Ηρακλή και των ανθρώπων της διοίκησης του Μάκη Καλαϊτζίδη, οι υπόλοιπες ομάδες θα στηρίξουν – σχεδόν  απολύτως – την αγωνιστική προσπάθεια σε ξένους βολεϊμπολίστες. Θα έχουμε να κάνουμε με εξάδες, οι οποίες θα έχουν στη σύνθεσή τους τέσσερις ξένους. Τέσσερις στους έξι…

Επικοινωνιακή εκμετάλλευση της «Ελληνικής αλληλεγγύης»

Συνεπώς, προσφέρεται ένα προνομιακό πεδίο διαφημιστικής προβολής για τις εταιρείες, που προωθούν Ελληνικά προϊόντα στην αγορά, καθώς πέρα από το προφανές της προβολής τους μέσω μιας από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές (και συνεπώς και Ελληνικές) ομάδες του αθλήματος, θα μπορέσουν να «πατήσουν» επικοινωνιακά πάνω σε αυτήν την ουσιαστική και δομική ιδιαιτερότητα του φετινού βολεϊκού Ημίθεου.

Να προμοτάρουν δηλαδή ότι, όπως εκείνοι απαιτούν τη στήριξη του Ελληνικού αγοραστικού κοινού, ομοίως στηρίζουν με τη διαφημιστική χορηγία τους την προοπτική και την προσπάθεια ενός «αμιγώς Ελληνικού» Ηρακλή, σε ένα «πολυεθνικό» επαγγελματικό αθλητικό περιβάλλον. Στα «χέρια» των ικανών διαφημιστών τους, μια πιθανή χορηγική συνεργασία μιας ανάλογης εταιρικής έκφανσης με τον Ηρακλή, μπορεί να «βγάλει» εξαιρετικά διεισδυτικά σλόγκαν και να έχει άμεση αποδοτικότητα στα μερίδια της αγοράς, τα οποία αυτές οι επιχειρήσεις διεκδικούν…

Ευκαιρία για κεντρική Ελληνική χορηγία

Οι αγωνιστικές δραστηριότητες του Ηρακλή μπορούν να προσφέρουν δυνατότητες τεράστιας προβολής, ιδίως αν η όποια μεγάλη Ελληνική εταιρεία διαχειριστεί αποτελεσματικά μια τέτοια χορηγική συνεργασία. Μπορεί να επιδιωχθεί μία κεντρική χορηγική σχέση, που θα αποδώσει σημαντικά οφέλη στο χορηγό και σωτήρια οικονομική υποστήριξη στον χορηγούμενο.

Πρόκειται για μια κατάσταση διαφημιστικής συνεργασίας, η οποία με βεβαιότητα θα κινηθεί στο επίπεδο του «win – win» (σαφή οφέλη για αμφότερες τις συμβαλλόμενες πλευρές) και να τύχει ενός τεραστίου εύρους κοινοποίησης, καθώς ο Ηρακλής ως Σύλλογος δατηρεί το προνόμιο να διαθέτει αποκλειστικά συλλογικά media (μεταξύ αυτών η BlueArena), αλλά και καθημερινή προβολή από όλα τα media Θεσσαλονίκης και Αθηνών…

Η κοινολόγηση της συνεργασίας θα είναι άμεση, τεράστια, σχεδόν επί καθημερινής βάσης και απολύτως προσοδοφόρα για όποια εταιρεία κάνει το μεγάλο βήμα. Διότι, όπως μας ζητούν να στηρίζουμε τα προϊόντα τους κόντρα σε εκείνα των αντίστοιχων πολυεθνικών, θα πρέπει να απαιτούμε και οι Ελληνικές εταιρείες να συμπαρίσταται στις αμιγώς Ελληνοκεντρικές προσπάθειες σε έναν χώρο υψηλού λαϊκού ενδιαφέροντος, όπως αυτός του ομαδικού αθλητισμού…

Η ευκαιρία δεν πρέπει να χαθεί για όποια ντόπια επιχείρηση θέλει – πραγματικά – να ακουστεί και θέλει να κάνει το επικοινωνιακό «βήμα παραπάνω»…