Ο τραγέλαφος με την μπουτίκ

Πώς και γιατί ο Ηρακλής στερήθηκε έσοδα που θα μπορούσαν να φθάνουν και το 20%-30% του μπάτζετ της ομάδας.

Ηρακλής, Ποδόσφαιρο

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΓΚΟΣ

Σε αυτό το αισχρό παιχνίδι που παίζει ο Παπαθανασάκης, ένα παιχνίδι φτηνών επικοινωνιακών εντυπώσεων, τόλμησε κάποια στιγμή να… ψελίσει κάτι για τα έσοδα. Θέλοντας να παίξει τον ρόλο ενός ανθρώπου που αλλιώς υπολόγιζε την εισροή χρημάτων στα ταμεία της ΠΑΕ και αλλιώς (λιγότερα) του βγήκανε. Κι όμως… Ο ίδιος είναι ο βασικός υπαίτιος που μια βασική πηγή εσόδων (όπως είναι η μπουτίκ της ομάδας) στραγγαλίστηκε στη διάρκεια της σεζόν.

Ο ίδιος ο Παπαθανασάκης και ο άνθρωπος στον οποίον έδωσε τα κλειδιά, δηλαδή ο Γιάννης Στοϊτσης, ένας… φίλος του που ήρθε από τον Καναδά για να αναλάβει να “τρέξει” το πρότζεκτ παρουσιάζοντας όμως ένα κάκιστο αποτέλεσμα. Συνάμα, ποτέ δεν άκουσε κανέναν τριγύρω για να αλλάξει ρότα. Το αποτέλεσμα ήταν η μπουτίκ να μην παρουσιάζει τα αναμενόμενα έσοδα και στο τέλος της σεζόν το Καυτανζόγλειο να είναι έτοιμο να στείλει εξώδικο για οφειλές λόγω της ενοικίασης του χώρου. Και ζημιά δηλαδή. Κι επειδή όλη τη σεζόν, αναφερόμασταν μεμονωμένα σε περιστατικά που συνέβαιναν, ας το κάνουμε (πάλι) συγκεντρωμένα…

 

Λάβαρο χωρίς το… κεφάλι

Τραγελαφικά πράγματα… Οι φωτογραφίες που δημοσιεύει σήμερα η “M” να είναι ενδεικτικές. Στην μπουτίκ υπήρχε η… παγκόσμια πρωτοτυπία να πωλείται κασκόλ με γραμματοσειρά που έγραφε το “FC” στα αγγλικά και το “ΗΡΑΚΛΗΣ” στα ελληνικά. Οχι και τα δύο με λατινικούς χαρακτήρες, π.χ. Επίσης στην μπουτίκ υπήρχε λάβαρο που είχε κομμένο το κεφάλι του Ημίθεου! Και αντί να ντραπούν και να το καταχωνιάσουν, το είχαν να κρέμεται από το ταβάνι για να το… πάρει ο κόσμος. Μέσα στη διάρκεια της σεζόν είναι χαρακτηριστικό ένα περιστατικό (ήταν, τότε, το παιχνίδι του Ηρακλή με τον Πλατανιά) που πήγε φίλος της ομάδας να αγοράσει ένα σκουφάκι από την μπουτίκ και εισέπραξε την εκπληκτική απάντηση: “Σκουφάκι του Ηρακλή δεν έχουμε”! Είχαν ένα άλλο σκουφάκι, μπλε, που όμως δεν είχε το όνομα του Ηρακλή αλλά της εταιρείας ένδυσης. Απίστευτο; Πράγματι. Το ίδιο απίστευτες ήταν και οι αντιδράσεις όταν -εκείνη την εποχή- λέγονταν αυτά τα πράγματα στο “Metropolis”, με τη δημοσιοποίηση -τότε- του συγκεκριμένου γεγονότος.

Οι απώλειες με τις φανέλες 

Για το ποιος είναι ο Στοϊτσης; “Φίλος του Παπαθανασάκη από τον Καναδά”, είναι η απάντηση. Αρκεί όμως αυτό για να “τρέξει” την μπουτίκ; Προφανώς όχι κι ας είναι ο καλύτερος… έμπορος εκεί στην Αμερική. Ο τρόπος με τον οποίον προσέγγισαν την μπουτίκ σε όλη τη διάρκεια της σεζόν ήταν απαράδεκτος και δεν άλλαζαν παρά τα περί αντιθέτου που έλεγαν κάποιοι. Μια μπουτίκ αφημένη στο έλεός της, υπό την έννοια ότι στη διάρκεια της σεζόν ποτέ δεν έγινε εκεί ένα event, να πάνε παίκτες να υπογράψουν αυτόγραφα, να κάνει μια εκδήλωση η ΠΑΕ με επίκεντρο την μπουτίκ, να πάει ο κόσμος και να είναι κοντά, να αγοράζει φανέλες (που είναι από τα πρώτα πρϊόντα που θα έχει κίνηση), να τυπώσει το όνομα του αγαπημένου του παίκτη. Ή, αν κάποιος φίλαθλος θέλεις να τυπώσει το δικό του όνομα, να βάλει τον δικό του αριθμό. Κι αν συνυπολογίσει κάποιος ότι η τιμή της κάθε φανέλας ήταν στα 40 ευρώ, μπορεί να βρει εύκολα πόσα 40άρια χάθηκαν έτσι. Ανεξάρτητα όμως από την τιμή και τα λεφτά, το θέμα (το επίσης μεγάλο που δεν κατάλαβε ποτέ ο Στοϊτσης) είναι ότι δεν απέκτησε ποτέ το δέσιμο που χρειάζεται η μπουτίκ με τον κόσμο.

Μικρά-μικρά δώρα

Ελειπαν τα μικρά προϊόντα. Ενα στιλό, ένα μπρελόκ, ένα τασάκι, π.χ. Να πάει κάποιος και να πάρει κάτι γρήγορα και φθηνά. Οι υπεύθυνοι για την μπουτίκ τα έβγαλαν γιατί δεν άφηναν πολύ… κέρδος. (Το “δέσιμο” που λέγαμε με τον κόσμο του οποίου τη μεγάλη σημασία ποτέ δεν κατάλαβαν). Εξαφανίστηκαν επίσης προϊόντα που αγαπήθηκαν (και συζητήθηκαν πέρσι) όπως η μπλε μουστάρδα, ο καφές, το ψωμί επειδή ήταν αντίθετα με την… αισθητική κάποιων. Οι ευθύνες που βαραίνουν τον Παπαθανασάκη είναι αυταπόδεικτες. Αυτός ήταν που έφερε τον “καλό του φίλο” από τον Καναδά, αυτός είναι που δεν έκανε τίποτα για να αλλάξει την κατάσταση όσο η πορεία της μπουτίκ με τον Στοϊτση έφερνε αυτά τα αποτελέσματα. Το “γιατί;” είναι ένα από τα πολλά που μπορούν να απαντηθούν μόνο αν ο Παπαθανασάκης βγει από την κρυψώνα του. Καλό θα ήταν κάποια στιγμή να μας έλεγαν, πόσα ήταν τα έσοδα της μπουτίκ και πόσο βοηθήθηκε ο Ηρακλής από εκεί.

Πού είναι το e-shop;

Προσφάτως ο παραιτηθείς, Νίκος Γραμμένος, υπεύθυνος του τμήματος μάρκετινγκ της ΠΑΕ (σ.σ.: η μπουτίκ έφυγε από τη δικαιοδοσία του μάρκετινγκ για να πάει στον Στοϊτση) είπε ότι η μπουτίκ θα μπορούσε να αποφέρει έσοδα περίπου 500.000 στην ΠΑΕ. Ενα τέτοιο νούμερο σημαίνει ότι θα μπορούσε να καλύψει το 20%-30% του μπάτζετ. Το νούμερο, ανεξάρτητα που στηρίζεται σε στοιχεία με υπόθεση εργασίας, είναι καθόλα ενδεικτικό για πόσα έσοδα “στραγγάλισε” ο Παπαθανασάκης που γκρινιάζει σήμερα για το ταμείο. Μέσα σε όλα αυτά, ανύπαρκτο το e-shop. Στην εποχή του ίντερνετ, ποτέ δεν έκανε τίποτα για να εκμεταλλευθεί τις παραγγελίες μέσω διαδικτύου και επίσης να σεβαστεί τον φίλο της ομάδας που θα ήθελε εκτός συνόρων Θεσσαλονίκης ή και χώρας να νιώσει κοντά στην αγαπημένη του ομάδα με την αγορά κάποιων προϊόντων.

Πηγή: metrosport.gr

Σχετικά Άρθρα

Γελοιότητες της ΕΠΟ για να μπλοκάρει την ποδοσφαιρική επανεκκίνηση

Ποδόσφαιρο

Ηρακλής: “Κορυφώνεται η αγωνία – Ίσως πάμε σε νέα παράταση”

Ποδόσφαιρο

Το επιχειρηματικό ενδιαφέρον και το ενδεχόμενο “μερικής αποκατάστασης”

Ποδόσφαιρο

Back to Top