Αιχμές Γραμμένου στην επιστολή παραίτησής του!

Το έγγραφο παραίτησης του Νίκου Γραμμένου στον Σπύρο Παπαθανασάκη…

Ηρακλής, Ποδόσφαιρο

Διαβάστε τι αναφέρει η επιστολή παραίτησης του Νίκου Γραμμένου προς τον πρόεδρο και μεγαλομέτοχο της ΠΑΕ Ηρακλής, Σπύρο Παπαθανασάκη.

Η επιστολή παραίτησης:

Προς
Θεσσαλονίκη
25/5/2016
Πρόεδρο και Μεγαλομέτοχο Διοικητικό Συμβούλιο

Αξιότιμοι,

Το αγωνιστικό έτος ολοκληρώθηκε και οι ενέργειες μάρκετινγκ που εγκρίθηκαν προς υλοποίηση πραγματοποιήθηκαν στο σύνολό τους.

Δυστυχώς δεν εγκρίθηκαν οι περισσότερες από τις προτεινόμενες ενέργειες οι οποίες είτε αφορούσαν τη δημιουργία μηχανισμών εσόδων είτε αποσκοπούσαν στη διατήρηση της δημόσιας εικόνας της ΠΑΕ σε υψηλά επίπεδα.

Δεν αναφέρθηκα ποτέ σε ουσιαστική στελέχωση του τμήματος διότι γνώριζα ότι γινόταν κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση, κάτι το οποίο δεν ευδοκίμησε ποτέ.

Οι όποιες κινήσεις πραγματοποιήθηκαν αποδείχθηκαν «λίγες», δεν προσέφεραν καμία απολύτως ουσιαστική βοήθεια και ουδέποτε μου ζητήθηκε να συμμετάσχω –ως διευθυντής μάρκετινγκ και εμπορικής ανάπτυξης- σε αξιολόγηση κάποιου νέου συνεργάτη.

Το αποτέλεσμα ήταν, να υποβαθμιστεί εντελώς τόσο η εμπορική ανάπτυξη και η δυνατότητα εύρεσης χορηγών, όσο και το μάρκετινγκ το οποίο πλησίαζε τα όρια του ανενεργού. Η μπουτίκ της ομάδας ενεργούσε κατά το δοκούν –απαξιώνοντας και γραπτώς το μάρκετινγκ- ενημερώνοντας ότι ουδεμία σχέση θέλουν με το τμήμα και ότι θα ακολουθήσουν δική τους πολιτική τα αποτελέσματα της οποίας δημιούργησαν δυσφορία στο σύνολο τόσο του επιχειρηματικού κόσμου και των χορηγών όσο και του φίλαθλου κοινού. Το e-shop παραδόθηκε τον Οκτώβριο και ουδέποτε ενεργοποιήθηκε, οι ακαδημίες αφέθηκαν στην δική τους επικοινωνιακή τύχη και η Α’ ομάδα δεν απέκτησε ποτέ την επιθυμητή εξω-αγωνιστική ταυτότητα αφού δεν πληρούσε τις βασικές προϋποθέσεις μιας μεγάλης ομάδας όπως είναι έτσι και αλλιώς ο ΗΡΑΚΛΗΣ (αυτόγραφα, ενδυματολογική ομοιογένεια σε εκδηλώσεις κ.α.).

Με ενέργειες της διοίκησης -αντίθετες πολλές φορές ακόμα και σε υπογεγραμμένες συμφωνίες- που αφορούσαν διαφημιστικές και εμπορικές συνεργασίες (πινακίδες στον αγωνιστικό χώρο, προμηθευτές μπουτίκ, χώρος αναμονής γονέων στο προπονητικό κέντρο της Μίκρας, εστιατόριο-κυλικείο Καυτανζογλείου) δημιουργήθηκαν τριγμοί στις σχέσεις με αρκετούς χορηγούς και ως αποτέλεσμα είχε την ραγδαία μείωση των χορηγιών αλλά και τη δημιουργία αρνητικής προδιάθεσης για μελλοντική συνεργασία.

Δυστυχώς ποτέ δεν είχα την αρμόζουσα ενημέρωση, πάντα βρισκόμουν προ τετελεσμένων γεγονότων και τις αποφάσεις τις λάμβαναν άνθρωποι που πίστευαν ότι είχαν ολοκληρωμένη άποψη και γνώσεις ΚΑΙ για θέματα μάρκετινγκ.

Όσες προσπάθειες γραπτές και προφορικές έκανα, δεν βρήκαν ανταπόκριση. Όσες λύσεις πρότεινα (ακόμα και για την μείωση της αντικανονικής εισόδου των φιλάθλων χωρίς εισιτήριο, στο σκεπαστό τμήμα του Καυτανζογλείου) δεν έγιναν αποδεκτές.

Το αντικείμενο μου υποβαθμίστηκε και το πρόσωπό μου απαξιώθηκε. Την περίοδο αυτή, η υλοποίηση οποιασδήποτε ενέργειας μάρκετινγκ δεν είναι εφικτή, ο προγραμματισμός της νέας χρονιάς απαιτεί καθαρό οργανόγραμμα, καταμερισμό ευθυνών και πάνω από όλα συν-αδελφικότητα, εμπιστοσύνη και διαύγεια μεταξύ των στελεχών.

Για τους παραπάνω λόγους (αναλυτικότερα έχει κατατεθεί και έχει πρωτοκολληθεί σχετική επιστολή), σας ενημερώνω για την παραίτηση μου από τη Διεύθυνση Μάρκετινγκ και Εμπορικής Ανάπτυξης της ΠΑΕ.

Εφόσον έρθει η διοικητική ηρεμία και η ισορροπία θα είμαι στη διάθεση της διοίκησης εφόσον το επιθυμεί, ώστε να αναλυθούν τα λάθη και να παρουσιαστούν οι προτεινόμενες λύσεις χωρίς αυτό να δημιουργεί απαραίτητα την εκ νέου ανάληψη καθηκόντων από την πλευρά μου.

Με εκτίμηση Νίκος Γραμμένος

Σχετικά Άρθρα

Το επιχειρηματικό ενδιαφέρον και το ενδεχόμενο “μερικής αποκατάστασης”

Ποδόσφαιρο

“Πλημμύρισε” με ευχές για επιστροφή στον Ηρακλή ο λογαριασμός του Βέλλιου…

Ποδόσφαιρο

Η λύση είναι μία: Διάλογος σε θεσμικό επίπεδο, τώρα!!!

Ποδόσφαιρο

Back to Top