“Μεγάλη δυναμική το brand name του Ηρακλή”

Να ενταχθεί ο Ηρακλής στα μπάτζετ των μεγάλων εταιριών έθεσε ως προτεραιότητα ο νέος διευθυντής εμπορικής ανάπτυξης της “κυανόλευκης” ΠΑΕ, Πάνος Κατσαΐτης

Στον ραδιοφωνικό σταθμό “Metropolis 95,5» φιλοξενήθηκε ο ειδικός σύμβουλος σε θέματα αθλητικού μάρκετινγκ της ΠΑΕ Ηρακλής, Πάνος Κατσαΐτης και μίλησε για τον ρόλο του στην ομάδα και τις κινήσεις που πρέπει να γίνουν ούτως ώστε να αυξηθούν τη νέα χρονιά τα έσοδα του Ηρακλή.

Αρχικά είπε:

«Ο ρόλος μου  είναι να εντάξω τον Ηρακλή στα διαφημιστικά μπάτζετ των πολυεθνικών εταιριών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα αλλά και να έχουμε πρόσβαση σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού, όπως των ΗΠΑ, του Καναδά. Τα πάντα έχουν να κάνουν με την παρουσία του κ. Παπαθανασάκη. Το θέμα της διείσδυσης σε ξένες αγορές είναι σημαντικό. Σε αγορές όχι μόνο που υπάρχουν Έλληνες, αλλά και σε αγορές που επενδύουν στο ποδόσφαιρο, όπως τα Η.Α.Ε., η Ινδία. Μέσω του Ηρακλή μια εταιρία μπορεί να αποκτήσει αναγνωρισιμότητα και πολύ καλές δημόσιες σχέσεις. Αν θέλουμε εμείς να συμμετέχουμε σε αγώνες στο εξωτερικό και σε διεθνή τουρνουά, πρέπει να έχουμε μια παρουσία και να μας γνωρίσουν. Πρέπει να προσελκύσεις έσοδα και αυτό έχει να κάνει και με τη γεωγραφία. Το δύσκολο είναι να βρούμε τους ανθρώπους στις κατάλληλες θέσεις για να βοηθήσουν».

Για το brand name του Ηρακλή και αν υπέστη ζημιά από τον υποβιβασμό:

«Το τι ζημιά έχει υποστεί θα το καταλάβουμε τους επόμενους μήνες. Δεν έχω μαγικό ραβδί, πιστεύω ότι είναι πολύ δυνατό το brand. Δεν είναι κατεστραμμένο, όλοι ξέρουν τη δυναμική του Ηρακλή, απλά πρέπει να βρεθούν οι κατάλληλοι άνθρωποι για να το προχωρήσουν».

Για τις προτεραιότητες που έχει από εδώ και πέρα:

«Είναι να εντάξουμε τον Ηρακλή στα μπάτζετ των μεγάλων εταιριών. Αυτά κλείνουν Σεπτέμβριο Οκτώβριο για την επόμενη χρονιά. Η δουλειά μας είναι να εντάξουμε τον Ηρακλή όσο πιο γρήγορα μπορούμε».

Για τη συνεργασία με την Turkish Airlines: 

«Η εταιρία αυτή έχει μεγάλο χορηγικό μπάτζετ για τον αθλητισμό σε όλη την Ευρώπη. Είναι μεγάλη εταιρία, ξέρετε τις σχέσεις με το μπάσκετ και με ομάδες ποδοσφαίρου. Περιμένουμε να έχουμε θετική απάντηση για συνεργασία, φέτος ή από του χρόνου».

Για τα έσοδα του Ηρακλή τη νέα σεζόν:

«Τα έσοδα μιας ΠΑΕ στην Ελλάδα είναι το 33% από τα τηλεοπτικά δικαιώματα, το 33% από τις χορηγίες και το 33% από έσοδα αγώνα, δηλαδή εισιτήρια, διαρκείας και πώληση ειδών. Τρεις κατηγορίες υπάρχουν, αυτή τη στιγμή είναι 90, 8 και 2. Είναι μεγάλο έσοδο τα τηλεοπτικά δικαιώματα, αλλά πρέπει να αναπτύξουμε και τα υπόλοιπα. Τα τηλεοπτικά δεν είναι κάτι στο οποίο πρέπει να βασίζεσαι πάνω του».

 

Σχετικά Άρθρα

“Προβολή” του γηπέδου στους Χορτατζήδες “γέμισε” τα social media (pic)

Ποδόσφαιρο

Back to Top