Οι… μεταγραφές της BLUEARENA και η κατάρριψη ενός μύθου

Η τρομακτική αύξηση επισκεψιμότητας που παρουσιάζει η BLUEARENA, μας γεμίσει με ικανοποίηση, αλλά περισσότερες ευθύνες. Δεν είναι μικρό πράγμα να γνωρίζεις ότι καθημερινά τουλάχιστον 12.000 …

BlueArena, Απόψεις

Η τρομακτική αύξηση επισκεψιμότητας που παρουσιάζει η BLUEARENA, μας γεμίσει με ικανοποίηση, αλλά περισσότερες ευθύνες. Δεν είναι μικρό πράγμα να γνωρίζεις ότι καθημερινά τουλάχιστον 12.000 άνθρωποι περνούν κάποια λεπτά της ημέρας, μπροστά σε ένα υπολογιστή, διαβάζοντας κείμενα της ιστοσελίδας μας.


Γι’ αυτό το λόγο, επιδιώκουμε πέρα από την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση για όλα όσα συμβαίνουν στον ιστορικότερο σύλλογο της Ελλάδος, να προσφέρουμε περισσότερα πράγματα σε εσάς. Γιατί ο οπαδός του Ηρακλή έχει και άλλα ενδιαφέροντα, πέρα από την αγαπημένη του ομάδα.


Καλωσορίζουμε στην οικογένεια της BLUEARENA, τρία νέα πρόσωπα, που θα εμπλουτίσουν την ιστοσελίδα, με θεματολογία που προκαλεί το ενδιαφέρον της –συντριπτικής- πλειοψηφίας των αναγνωστών μας.


Ο «Ράντε» θα σας παρουσιάζει μέσα από την στήλη «Blue Girl», εντυπωσιακές γυναίκες που έχουν προκαλέσει το ενδιαφέρον του αντρικού πληθυσμού σε ολόκληρη την υφήλιο. Παράλληλα, είναι υπεύθυνος και της στήλης «Auto Arena», μέσα από την οποία θα μπορείτε να ενημερώνεστε για ότι έχει να κάνει με το αυτοκίνητο.


Ο «Betinho» είναι ο άνθρωπος του στοιχήματος. Χωρίς πολλά-πολλά, διότι θεωρούμε ότι η λεπτομερής ανάλυση κουράζει και μπερδεύει τον παίκτη, θα προτείνει καθημερινά ορισμένα παιχνίδια, με καλές αποδόσεις (που είναι πάντα καλύτερες στην Bet365). Ευχή όλων… τι άλλο; Να μας στέλνει συχνά στο ταμείο.


Ο Δημήτρης Γαϊταντζής, είναι ο… Mr Technology. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα, θα μας παρέχει πληροφορίες για χρήσιμες ιστοσελίδες, gadgets, υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα και ότι σχετίζεται με την τεχνολογία και μπορεί να κάνει πιο εύκολη τη ζωή μας.


Δεν σταματάμε όμως εδώ. Μέσα στις επόμενες ημέρες θα σας ενημερώσουμε για τις νέες… μεταγραφές της BLUEARENA.


ΥΓ Θα θέλαμε να το γράψουμε με την συμπλήρωση ενός χρόνου ύπαρξης της ιστοσελίδας, αλλά τότε προείχε η μάχη που έδινε η ομάδα για την επιβίωσή της. Οι 12.000 ημερήσιοι επισκέπτες, που έφτασαν μέχρι τις 17.500 κατά τη διάρκεια του Ιουνίου, διαψεύδει οικτρά όσους υποστηρίζουν εδώ και δεκαετίες ότι ο Ηρακλής δεν πουλάει. Και σίγουρα δεν αξίζει στον φίλο του Ηρακλή, να σηκώνει το μανταλάκι για να διαβάσει είδηση της αγαπημένης του ομάδας στο πρωτοσέλιδο. Αυτός ήταν και ο λόγος που πριν από 1,5 χρόνο, μια παρέα ρεπόρτερ του Ηρακλή, αποφασίσαμε να πάμε κόντρα στο ρεύμα και να δημιουργήσουμε την πρώτη ηλεκτρονική εφημερίδα στην Βόρεια Ελλάδα, αφιερωμένη σε μία ομάδα. Τότε μας χλεύασαν αρκετοί. 16 μήνες αργότερα, νιώθουμε δικαιωμένοι για εκείνη την επιλογή μας.

Για σχόλια, παρατηρήσεις, ενστάσεις, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με το [email protected]

Σχετικά Άρθρα

Back to Top