Συζητήθηκε η έφεση της Μανέτα

Συζητήθηκε στα γραφεία του ΑΣΕΑΔ η έφεση της Σοφίας Μανέτα και τέθηκε προθεσμία για κατάθεση στοιχείων ως τη Δευτέρα, για την υπόθεση του σοβαρού τραυματισμού …

Άλλα αθλήματα

Συζητήθηκε στα γραφεία του ΑΣΕΑΔ η έφεση της Σοφίας Μανέτα και τέθηκε προθεσμία για κατάθεση στοιχείων ως τη Δευτέρα, για την υπόθεση του σοβαρού τραυματισμού της 15χρονης αθλήτριας του Ηρακλή, Μαργαρίτας Πλευρίτου.


Το παρών στη διαδικασία έδωσαν και άτομα από την πλευρά του Ηρακλή, όπως ο έφορος του τμήματος κύριος Ανδρέας Τζίμας, κάτι το οποίο προκάλεσε την έντονη δυσαρέσκεια της αρχηγού της ΝΕ Πατρών. Η αρχηγός της ομάδας της Πάτρας ισχυρίστηκε ότι η Μαργαρίτα Πλευρίτου (φωτογραφία) δεν τραυματίστηκε στον αγώνα ΝΕ Πατρών-Ηρακλής, αλλά ο τραυματισμός της προυπήρχε από προπόνηση ή προηγούμενο αγώνα, με αποτέλεσμα η ποινή αποκλεισμού των 6 αγωνιστικών η οποία της επιβλήθηκε αρχικά να μην έχει βάση και να πρέπει να ακυρωθεί. Τόσο ο Ηρακλής όσο και η ΝΕ Πατρών έχουν προθεσμία ως τη Δευτέρα να καταθέσουν εγγράφως ότι στοιχεία έχουν, έτσι ώστε να παρθεί η τελική απόφαση. Ανακοίνωση εξέδωσε το τμήμα υδατοσφαίρισης του Ηρακλή στην οποία δηλώνει:


“Συζητήθηκε την Πέμπτη 22/04 η υπόθεση της έφεσης της Σοφίας Μανέτα, αρχηγού της ομάδας της ΝΕ Πατρών, και τέθηκε προθεσμία από τον ΑΣΕΑΔ ως τη Δευτέρα 26/04 να κατατεθούν εκ νέου εγγράφως στοιχεία και μαρτυρίες και από τις δύο πλευρές έτσι ώστε να ληφθεί η τελική απόφαση εντός της εβδομάδας.


Κατά τη διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας η αντικρουόμενη πλευρά ισχυρίστηκε πως η αθλήτρια του Ηρακλή Μαργαρίτα Πλευρίτου δεν τραυματίστηκε από την αθλήτρια Σοφία Μανέτα, αλλά σε προηγούμενο χρονική στιγμή (σε προπόνηση ή σε άλλο αγώνα), με αποτέλεσμα η ποινή της αρχηγού της ΝΕ Πατρών να μην έχει βάση και να πρέπει να ακυρωθεί. Το γυναικείο τμήμα υδατοσφαίρισης του Ηρακλή, δηλώνει κατηγορηματικά ότι παρά τη δυσαρέσκεια που προκαλεί στο σύλλογο της ΝΕ Πατρών με την υποστήριξη προς το πρόσωπο της παίκτριας του, θα συνεχίσει να στηρίζει την αθλήτριά του μέχρι την τελική της νομική και ηθική δικαίωση.”

Back to Top